Veelgestelde vragen

Hoe word ik abonnee?
Ga naar de nieuwe leden pagina en vul daar je gegevens in om je te abonneren op het vakblad.

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?
Voer je nieuwe adres in op de pagina abonneeservice of mail je adreswijziging naar klantenservice@aboland.nl.

Hoe vaak ontvang ik het vakblad?
Het vakblad Thuiszorg verschijnt vier keer per jaar.

Wanneer ontvang ik de Thuiszorg Agenda?
Binnen je abonnement ontvang je één Thuiszorg Agenda. Deze wordt jaarlijks eind oktober/begin november verspreid en nagestuurd zolang de voorraad strekt.

Ik wil graag de factuur betalen.
Je kunt via het formulier onder “Factuur betalen” op de pagina abonneeservice je abonnement betalen. Houd je abonneenummer bij de hand.

Hoe wijzig ik de betaalmethode van mijn abonnement?

Om je betaalmethode of rekeningnummer te wijzigen kun je op werkdagen contact opnemen met de Klantenservice van Abonnementenland via telefoonnummer 0251-257924.

Als je per automatische incasso wilt gaan betalen, kunt je dit hier online doorgeven.

Ik ben mijn abonneenummer vergeten
Je abonneenummer staat boven je adres bij het blad. Je kunt het ook navragen via het formulier “Abonneenummer opvragen”de pagina abonneeservice of door te mailen naar  klantenservice@aboland.nl met je achternaam en woonplaats.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, sinds 1 maart 2018 zijn alle abonnementen tot wederopzegging, ook als je daarvoor abonnee bent geworden.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Je kunt het abonnement op het vakblad Thuiszorg op elk moment opzeggen via het formulier”Opzeggen” of door een mail te sturen met je abonneenummer naar klantenservice@aboland.nl.

Overige vragen?
Voor al je overige vragen kun je terecht bij de ledenadministratie van het vakblad via klantenservice@aboland.nl of door telefonisch contact op te nemen: 0251-257924