Veelgestelde vragen

Hoe word ik abonnee?
Ga naar de nieuwe leden pagina en vul daar je gegevens in om je te abonneren op het vakblad.

Tot wanneer loopt mijn abonnement?
Je kunt controleren tot wanneer je abonnement loopt op de abonneepagina. Je kunt inloggen met je mailadres.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Ja. Een abonnement op vakblad Thuiszorg loopt één jaar en wordt niet automatisch verlengd.

Hoe verleng ik mijn abonnement?
Verlengen kan via www.vakbladthuiszorg.nl/account. Je kunt inloggen met je mailadres.

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?
Neem contact op met de ledenadministratie door je adreswijziging te mailen naar info@vakbladthuiszorg.nl

Hoe vaak ontvang ik het vakblad?
Het vakblad Thuiszorg verschijnt vier keer per jaar.

Wanneer ontvang ik de Thuiszorg Agenda?
Binnen een jaarabonnement ontvang je één Thuiszorg Agenda. Deze wordt jaarlijks eind oktober/begin november verspreid en nagestuurd zolang de voorraad strekt.

Wanneer je binnen jouw abonnement al een Thuiszorg Agenda hebt ontvangen, ontvang je bij het laatste vakblad een acceptgiro die je eraan herinnert dat je eerst moet verlengen, alvorens de nieuwe weekplanner te ontvangen. Wanneer je verlengt, wordt de weekplanner alsnog nagezonden.

Ik ben de acceptgiro om te verlengen kwijt
Je kunt verlengen door in te loggen op  www.vakbladthuiszorg.nl/account en te betalen via iDeal.

Je kunt ook het abonneegeld à 10,- euro overmaken op NL68ING B 0682978027, t.n.v. Reclamij Amsterdam onder vermelding van jouw abonneenummer.

Ik ben mijn abonneenummer vergeten
Je abonneenummer staat boven je adres bij het blad. Je kunt het ook navragen via een mail naar info@vakbladthuiszorg.nl met je achternaam en woonplaats.

Overige vragen?
Voor al je overige vragen kun je terecht bij de ledenadministratie van het vakblad via info@vakbladthuiszorg.nl of door telefonisch contact op te nemen: 020-8912540